×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید از موکب سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان توسط سومین کاروان سفیران حسینی سازمان بسیج رسانه استان خوزستان

قلعه نیوز؛ جانشین آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در مرز چذابه گفت: مرکز آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان تا سه روز بعد از اربعین پشتیبانی و خدمت رسانی به زائرین در مرزهای چذابه و شلمچه را خواهد داشت

سرگرد کاظم ممبینی در مرز چذابه در گفتگویی افزود: ۴۰ هزار خودرو در پارکینگ های مرز چذابه سامان دهی شده اند و برای تردد زائران با همکاری بسیج سازندگی حدود ۲۰۰ خودرو به مرزها اعزام شد و تعداد ۴۰ دستگاه خودرو باری نیز در حال خدمت رسانی هستند.

جانشین آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: حدود ۴ هزار قرص نان در روز ، راه اندازی یک دستگاه یخ ساز با تولید حدود ۲۵۰ قالب یخ در روز و توزیع آن و خدماتی در زمینه نظام پزشکی نیز ارائه شد و نانوایی های سیار در مرزها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه خدمات امسال بیشتر از پارسال بوده است ادامه داد: مرکز آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تا سه روز بعد از اربعین برای پشتیبانی جهت خدمت رسانی به زائرین مستقر خواهد بود تا زائرین ما با صحت و سلامت به وطن خود برگردند و این موکب از ۱۵ روز پیش مستقر می باشد.

سرگرد ممبینی در پایان خاطر نشان کرد: ما اعزام ۲۵۰ نفر از خانواده های سپاه را نیز به مرز ها داشته ایم و آمادگی این را داریم که تا روز اربعین تعداد بیشتری را اعزام کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.