×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یک قدم تا احداث پایگاه اطفاء حریق در منطقه منگشت

قلعه نیوز؛ دبیر انجمن دوستداران طبیعت و محیط زیست خوزستان گفت: کارزار مطالبه مردمی احداث پایگاه اطفای حریق در منطقه منگشت امیدوار کننده بود.

هژیر کیانی گفت: در پی درخواست مردمی در خصوص ایجاد پایگاه اطفاء حریق در منطقه منگشت ، خوشبختانه صدای دلسوزان طبیعت و محیط زیست خوزستان شنیده شد و در آخرین خبرهای رسیده، سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور خطاب به مدیر کل حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دستور پیگیری و امکان سنجی این پایگاه را صادر کردند. 

این فعال محیط زیست خوزستانی افزود: در بخشی از این نامه آمده است که باتوجه به اینکه تشکل های زیست محیطی خوزستان درخواست احداث پایگاه اطفاء حریق در منطقه منگشت و باغ ملک خوزستان را دارند شخصا به همراه یگان حفاظت از منطقه  بازدید و پیگیری های لازم را صورت دهید.

وی تاکید کرد: خوشبختانه کارزار مطالبه مردمی احداث پایگاه اطفای حریق در منطقه منگشت امیدوار کننده است. امیدواریم با عملی شدن این کارزار و احداث پایگاه اطفای حریق منگشت، قدمی اساسی در راه نجات بخشی یکی مهم ترین مواریث طبیعی خوزستان و ایران عزیز برداشته شود.

کیانی در پایان ضمن تقدیر از نگاه ویژه سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که به این  کارزار و مطالبه مردمی به شکل فوری پاسخ مثبت دادند، تصریح کرد: یقینا این نگاه ویژه به سرمایه های اجتماعی خود سرمایه ای کم نظیر است که کمتر در میان مدیران ملی دیده می شود و جای قدردانی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.